ZapomnianiAlma Mahler, wiedeńska femme fatale
W tej twórczej gorączce pewna kobieta przyciąga geniuszy jak magnes. To Alma. Tam, gdzie się pojawia, roztacza odurzającą, magnetyczną aurę. Jest tajemnicza i uwodzicielska. Jej chłodne spojrzenie przyprawia o dreszcze serca i dusze. Gdy ma 17 lat, zakochuje się w Gustavie Klimcie. W atelier malarza spędza upojne noce. Pozuje pod każdym kątem, żyje w jego obrazach. Jest jego muzą.