Zapomniani
ZapomnianiJohn Reed, Amerykanin w rosyjskiej rewolucji
Młody amerykański reporter wojenny, absolwent Harvardu, przekracza Atlantyk, by stać się świadkiem rosyjskiej rewolucji. W sercu Piotrogrodu spisuje wszystko, co słyszy i widzi, aż daje się ponieść szaleństwu rewolucji.