Zapomniani
Młoda rosyjska arystokratka XIX wieku postanawia zostawić wszystko, by podążyć za swoim przeznaczeniem. W Algierii przebrana za arabskiego jeźdźca przemierza gorące piaski pustyni pod imieniem Si Mahmoud. Ta ekscentryczna wolna i buntownicza kobieta staje się wspaniałą pisarką i reporterką wojenną jedyną w swoim rodzaju.