Paul Grappe, dezerter transwestytaZapomniani
Aby uciec od plutonu egzekucyjnego, dezerter z czasów I wojny światowej przebiera się za kobietę. Transwestyta świetnie miesza się w kabaretowym tłumie szalonych lat 20.