Pisarz, który nie potrafił czytać ani pisaćGimnastyka
Oto marokański pisarz, który nie umie pisać ani czytać. To najlepiej skrywany sekret literatury. Historie Mohammeda Mrabeta nawiązują do berberyjskiej tradycji ustnych opowieści i czerpią inspiracje z Tangeru lat 40. i 50. Stał się pierwszym marokańskim pisarzem opublikowanym we Francji.