Tegoroczny festiwal operowy w irlandzkim miasteczku nadmorskim pierwotnie miał być zadedykowany adaptacjom operowym dramatów Szekspira. Jednak, podobnie jak wiele innych festiwali w roku pandemii 2020, także Wexford Festival Opera musiał zamknąć swoje podwoje i wykluczyć obecność miłośników opery z całego świata. Miejsce festiwalu zostało przełożone do Internetu – według motto: „Waiting for Shakespeare … The Festival in the air”.