Sezon 2022-2023 - Trailer
W sezonie 2022-2023 opowiadanie historii będzie mocno obecne we wszystkich formach w Opéra national du Rhin. Popularne bajki, takie jak "Czarodziejski flet" Mozarta, zniewalający "Kopciuszek" Rossiniego czy fascynująca "Turandot" Pucciniego; szorstkie bajki, takie jak "Flecista z Hameln", komiczny "Kandyd" Bernsteina, siarkowy "Poszukiwacz skarbów" Schrekera czy nawet mało znana "Bajka o carze Sałtanie" Rimskiego-Korsakowa; romantyczne legendy, jak ta o balecie "Giselle", do której Martin Chaix wróci przez pryzmat feminizmu, nie wspominając o mitologicznych opowieściach, jak ta z "Mahabharaty", która zainspirowała do nowej opery Thierry'ego Pécou "Until the Lions".