ARTE RegardsJednoosobowe królestwo na wyspie
Jak wiele potrzeba, by żyć szczęśliwie? Ile przyrody zniesie człowiek, a ile człowieka – przyroda? Jak szybko upływa czas, gdy samemu wyznacza się tempo? To ważne pytania, które definiują świat 80-letniego outsidera Mauro Morandi. Od 30 lat samotnie zamieszkuje on niewielką wyspę położoną między Korsyką i Sardynią.