Re: Chińczycy w poszukiwaniu bułgarskiego jogurtu
Do spokojnej, górskiej, bułgarskiej wioski liczącej na co dzień 1200 mieszkańców, co roku przyjeżdża coraz więcej turystów z Pekinu, Szanghaju i Wuhanu. Wszystko przez odbywający się tu... festiwal jogurtu!