Masakra na mniejszości RohindżaStudium zbrodni
W latach 2012-2017 birmańskie wojsko dopuściło się masakry na zamieszkującej zachód raju mniejszości muzułmańskiej Rohindża. Ofiarą pogromów, terroru i głodu padły tysiące osób, a reszta opuściła kraj. Jak doszło do tej zbrodni? ARTE z bliska przygląda się kryzysowi uchodźczemu ludu Rohindża.