Manon w Hamburgu
Od pomysłu inscenizacji do gotowego przedstawienia na scenie operowej jest daleko. Dziennikarz kulturalny Jan Peter Gehrckens towarzyszył próbom nowego „Manonu” Davida Böscha w Hamburgu. To pokazuje, jak śpiewacy, orkiestry i reżyser wypełniają przedstawienie życiem.