Krawcowe kostiumów operowychOpera w Zurychu
Co dzieje się z kostiumami po sezonie? Między szafą do sterylizowania ozonem a alkoholowym odświeżaczem do tkanin spotykamy krawcowe kostiumów operowych. Pracownicy Opery w Zurychu odpowiadają na pytania, które interesowały nas od dawna.