Akcja
Liryczny mezzosopran oraz bas-baryton śpiewają musical w operze. A może jednak opertkę? Ustalanie gatunków muzycznych nie zawsze jest łatwe, ale czasami bardzo ważne. Jakie rodzaje i barwy głosu istnieją i jak się je kategoryzuje? Pracownicy Opery w Zurychu odpowiadają na pytania, które interesowały nas od dawna.