Fotele, krzesła i inne siedziska
Fotele znaleźć można nie tylko w sali koncertowej, ale i w wielu innych miejscach w operze. Gdzie, kiedy i dlaczego siada się w teatrze operowym w czasie dnia pracy? Nowy odcinek poświęcony Operze w Zurychu z serii „Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o operze, ale boicie się zapytać”.