W Douglas, małym miasteczku w Arizonie znajdującym się na granicy z Meksykiem, pustynny krajobraz przecina bariera ze stali na ponad 5 metrów wysokości, będąca pod stałym nadzorem straży granicznej USA. Mur, który Donald Trump zobowiązał się zbudować wzdłuż 3200-kilometrowej granicy, rzeczywiście zaczyna nabierać kształtu.