ApparatMarcel DettmannARTE Mix ø Trabendo
W 1999 roku został pierwszym rezydującym didżejem w Berghain (wówczas OstGut), ale dopiero w 2006 roku opublikował swoje pierwsze maksi dzięki wytwórni MDR i we współpracy z wytwórnią Berghain Ostgut Ton. W 2010 roku ukazał się jego pierwszy album o prostym tytule „Dettmann” Jego najnowsza EPka została opublikowana w 2018 roku.