Daniel Hope i Alexey Botvinov
ARTE Concert prezentuje porywający występ Młodzieżowej Orkiestry Ukrainy z 2018 roku. Orkiestra pod dyrekcją Oksany Lyniv wystąpiła na Young Euro Classic w Berlinie, dorocznym spotkaniu orkiestr młodzieżowych. W programie znalazły się klasyka Czajkowskiego i Beethovena, a także muzyka dwóch lokalnych kompozytorów Vitalija Hubarenko i Yevgena Stankowitscha.