SeszeleParki narodowe przyszłości
Archipelag Seszeli zagrożony jest przez przełowienie i odpady z tworzyw sztucznych oraz rząd, który chciał poszukiwać złóż ropy naftowej w dnie oceanu. Porozumienie zawarte w 2016 r. udaremniło ten scenariusz: kilka stowarzyszeń ekologicznych połączyło siły, aby odkupić część długu publicznego.