Chile - najdłuższy park świataParki narodowe przyszłości
Południowoamerykańscy ekolodzy od dawna prowadzą kampanię na rzecz stworzenia kompleksu parków narodowych rozciągających się od umiarkowanych lasów Patagonii po północ kontynentu. Para amerykańskich miliarderów, Kristine i Douglas Tompkins postanowiła stopniowo kupować duże obszary tego terytorium, a następnie przekazać je państwu chilijskiemu...