Zobacz TAPE Dua Lipa
PNL, a dokładnie dwaj bracia i byli handlarze narkotyków Ademo i NOS, to światowy fenomen ostatnich lat. Oprócz nut, do perfekcji opanowali też sztukę trollowania trolli.