Smak Asfaltu (6/10)
W USA raperyz to przedsiębiorcy, biorący sprawy we własne ręce. A we Francji? Niezależni i dumni ze swojej pozycji Kanzy, Scred, czy Youssoupha narzucają rynkowi własne reguły.