Smak asfaltu: rap i policja
Każde pokolenie rapów we Francji zajmuje się trudnymi i czasami brutalnymi stosunkami pomiędzy policją a francuską młodzieżą z przedmieść. W latach 90. we Francji zawrzało, gdy 17-letni Makomé M'Bowolé został zabity kulą w głowę podczas policyjnego przesłuchania na posterunku policji.