Smak Asfaltu (2/10)
Bezrobocie, przemoc, potyczki z policją, rasizm i brak szerszych horyzontów: francuscy raperzy opisują życia i problemy swoich dzielnic, we Francji, która wydaje się ich nie zauważać. Przekłuwają się do mikrofonów by stać się widzianymi, usłyszanymi, by dostać gos, a może znaleźć miłość?