"Bloqué": Casseurs FlowtersFrench Game (10/11)
Dzięki Internetowi rap zagnieżdża się na francuskiej prowincji i podbija Myspace. Orelsan i jego zespół Casseurs Flowters powstał w Normandii, a punktem odniesienia był dla nich Eminem.