Kolektyw Time Bomb tworzą artyści, którzy ożywią francuski rap. Nie bez powodu pierwszy zespół Nekfeu nazywa się „1995”: to przełomowy rok, wtedy władzę przejmują pozerzy. Vinh Dang Tran produkuje i nagrywa ten legendarny kawałek, który nigdy nie trafił do masowej sprzedaży, w swojej 12-metrowej kawalerce niedaleko Dworca Północnego.