Podróż wokół Morza ŚródziemnegoAndaluzja, Hiszpania
Tym razem przenosimy się na północną stronę Morza Śródziemnego. Odkrywamy tam pełną barw Andaluzję. Uczymy się flamenco z tancerką Anabel Veloso, odwiedzamy arabską Alhambrę w Granadzie, a w Tarifie poznajemy fotografa José Luisa Terrado. Opowiada nam on o warunkach życia i pracy uchodźców, którzy są bohaterami jego serii fotograficznych.