Podróż wokół Morza ŚródziemnegoMaroko
Odkrywamy Maroko z naszymi przewodnikami Sineb i Jaafarem. W Tangerze zabierają nas oni na souk, czyli targ, bo to właśnie w takich miejscach najlepiej czuje się duszę miasta. Jakie jest dzisiejsze Maroko? Jak godzi tradycję z nowoczesnością?