MaltaPodróż wokół Morza Śródziemnego
Malta to wielokulturowy tygiel. Byli tu Rzymianie, Arabowie, Brytyjczycy i Francuzi. Widać to po architekturze i czuć w społeczeństwie. Wybieramy się do stolicy - Valetty - gdzie najłatwiej tego doświadczyć.