Podróż wokół Morza ŚródziemnegoEgipt
Udajemy się do krainy faraonów, która uważana jest za kolebkę cywilizacji. Kontrasty społeczne są tu nadal bardzo wyraźne, a tradycyjne wartości redefiniowane przez współczesność. W Aleksandrii poznajemy Shaimę Ali, która stworzyła muzułmańską aplikację randkową. W mieście Port-Saïd Eman towarzyszymy w ożywianiu tradycyjnej egipskiej muzyki.