CyprPodróż wokół Morza Śródziemnego
Cypr jest jedną z najstarszych cywilizacji basenu Morza Śródziemnego. W górach Troodos odwiedzamy winiarza Lefterisa i jego żonę Kristinę, którzy wytwarzają nagradzane cypryjskie wino deserowe. W Ayia Napa poznajemy biologa morskiego Louisa, który objaśnia nam fascynujący świat skrzydlic.