LibanPodróż wokół Morza Śródziemnego
W Libanie odkrywamy stolicę - Bejrut. To barwne miasto nadal nosi znamiona wieloletniej wojny domowej, ale dziś wymyśla się na nowo. Na północy kraju odwiedzamy Trypolis, w którym aktywiści i aktywistki próbują łagodzić napięcia między zwaśnionymi społecznościami.