Turcja: koniec ekonomicznej euforii?ARTE Reportage
Wartość Tureckiej liry ciągle spada w stosunku do dolara i euro. Kraj jest pogrążony w kryzysie walutowym i są tacy, którzy nie wahają się otwarcie oskarżyć rząd o niewłaściwe administrowanie budżetem.