Afganistan: apel o prawa kobietARTE Reportage
W najbardziej niebezpiecznym mieście w Afganistanie Abdul Wadood Pedram, przewodniczący Organizacji Praw Człowieka i Zwalczania Przemocy (HREVO), organizuje konkurs retoryki wśród studentek prawa. Zdarzenie radykalnie sprzeczne z tradycją zakorzenioną w afgańskim społeczeństwie.