Brexit - wydanie specjalne TRACKS
Zbliża się wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. "Tracks" proponuje Wam więc dziś odcinek na "pożegnanie". Artysta Grayson Perry i jego alter-ego Claire - prawdziwa wisienka na puddingu dzisiejszego wydania - poprowadzą tę specjalną „Brextravaganzę".