"Uczta dla podniebienia" (2019)Pierre Mazingarbe
Karim bardzo chce, by jego dziewczyna Daphnée przedstawiła go swojej rodzinie. Ta jednak nieustannie mu odmawia i Karim postanawia wziąć sprawy w swoje ręce. Gdy Daphnée wybiera się w kolejne odwiedziny, mężczyzna chowa się w bagażniku jej samochodu.