Izrael: gentryfikacja JafyARTE Reportage
W Jafie, koło Tel Awiwu, dwa narody żyją razem codziennie. Mieszkają w tych samych budynkach, kupują u tych samych sprzedawców, pracują w tych samych firmach. Ale ten model koegzystencji jest zagrożony przez gentryfikację miasta.