Indonezja: Mekka heavy metaluARTE Reportage
Heavy metal był zakazany w Indonezji za czasów dyktatury generała Suharto. Dziś metalowe festiwale pojawiają się co roku w całym kraju. Nawet prezydent Joko Widodo pokazuje swoją pasję do tego gatunku muzyki!