Ni boga, ni pana, ni siarczanów
„Wino naturalne to kombinowanie” mówi Alban. „Kombinujemy więc i może wyjdzie nam lepsze niż tam, gdzie jest sprzęt jak trzeba”. W małej wiosce w Corbières na południu Francji Alban Michel znalazł ziemię obiecaną. Jedyne co spędza mu sen z powiek to zżerające winogrona dziki.