Pirat z Majorki
Eloy pasją do produkcji wina naturalnego zaraził się w Chile. Wyemigrował z Tarragony na Majorkę, aby odzyskać opuszczoną winnicę i pielęgnować zapomniane rodzime odmiany wina. Produkuje pod nazwą Château Paquita – na cześć swojej mamy Paquity, która zasługuje na zamek „chociażby wirtualny”.