Kupa Batmana
Winnice w mieście? To możliwe dzięki... nietoperzom! W Bawarii Michael Voelker zdał sobie sprawę, że odchody zwierzęcia są super nawozem. Powstało z tego niepowtarzalne wino (a nawet kilka) z super etykietą!