Kid FrancescoliFakear
Théo Le Vigoureux, alias Fakear, urodził się w Caen w 1991 roku i już jest jednym z nowych okrętów flagowych muzyki francuskiej. Podczas tego koncertu wystąpił w Mucem, Muzeum Cywilizacji Europejskiej i Śródziemnomorskiej w Marsylii.