ApparatRhye: koncert na lotnisku Charles'a de Gaulle'aPassengers
Koncert muzyki electro na lotnisku? Czemu nie! Producenta techno umieściliśmy w wieży kontrolnej, a wokalistę electro-pop na płycie lotniska. Gotowi? Odlatujemy!