ARTE ReportageGaza: życie na skraju przepaści
Od czasu przejęcia Strefy Gazy przez Hamas, głównego rywal Al.-Fatahu 2007 r., mieszkańcy Autonomii Palestyńskiej musieli nauczyć się żyć pod izraelskim uciskiem.