Marie i Marks (3/5)Pieniądze
Marie ma całkiem normalne życie. Gdyby nie to, że rozmawia z nią… sam Karol Marks! Dziś Marie zastanawia się, dlaczego pieniądze są tak ważnym czynnikiem dla kapitalizmu? Marks uważa, że zna odpowiedź.