Marie i Marks (1/5)Towar
Marie ma całkiem normalne życie. Gdyby nie to, że rozmawia z nią… sam Karol Marks! Niemiecki filozof próbuje ją przekonać, że w zglobalizowanym świecie nawet pracownicy są towarami.