StreetphilosophyJak radzić sobie ze stratą?
Całe życie coś tracimy – czas, możliwości, przyjaciół, bliskich, możliwość ułożenia sobie życia na nowo. Czy nieuchronność straty może nas czegoś nauczyć? Jak przyjąć stratę, nie popadając w rozpacz? Ronja szuka odpowiedzi.