Praca - ale po co?Streetphilosophy
Jakie miejsce zajmuje praca w społeczeństwie kapitalistycznym w dobie postępuącej automatyzacji? Ku któremu stwierdzeniu ciążymy bardziej – pracować, aby żyć, czy żyć, aby pracować? Czy możliwy byłby świat bez pracy?