Kształć się. Ale po co?Streetphilosophy
Czego należy uczyć w szkole? Jak edukacja wpływa na nasz światopogląd? Jaka jest przyszłość edukacji w erze nowych technologii? W poszukiwaniu odpowiedzi na te pytania rozmawia z uczniami, biorącymi udział w demonstracji dt. Zmian klimatycznych. Następnie udaje się na spotkanie z byłym przestępcą, którego determinacja pokazuje znaczenie krytycznego myślenia.