Znowu Calais...ARTE Reportage
Yann Moix przez 9 miesięcy nagrywa miesięcy codzienne życie emigrantów w Calais na północnej Francji. Francuski pisarz i reżyser potępia politykę migracyjną prowokującą tragiczne i groteskowe sceny.