Gambia: znów w domuARTE Reportage
Wielu imigrantów opuściło Gambię, mając nadzieję dotrzeć do Europy „czarnym szlakiem”, nielegalnie przekraczając granicę Libii i Morze Śródziemne. Teraz wielu z nich, którym nie udało się przedostać do wymarzonej Europy, wraca do domu. Co dalej dzieje się z młodymi Gambijczykami?